diumenge, 1 de febrer del 2015

ART NOUVEAU MODA

Després de veure a classe el modernisme, Juli, el nostre profesor ens va demanar que penjarem als blogs un petit informe, majoritàriament gràfic, sobre l'arquitectura, encara que, eixe tema em pareixia interessant també, vaig pensar que com que l'anaven a treballar tots els meus companys, estraia bé, que jo optara per treballar un art, també molt important en aquella època, com pot ser la moda. Si a més li sumàvem que tot el tema de la moda i la historia d'aquesta m'agrada i m'interessa molt, segurament podía ser una activitat interessant, divertida i la qual tenia ganes de començar. Aixií que, allà anem;

Baix el terme genèric de Modernisme es designen els corrents artístics que, en la última dècada del segle XIX i la primera del XX, es proposen interpretar, afirmar i secundar l'esforç progressiu, econòmic i tecnològic de la civilització industrial
MODA:
Es simplifiquen els talls i les dones, per fi, poden vestir d'una manera còmoda sense que això signifique deixar de costat l'elegància. El gust per les vestimentes i els estampats orientals, estàn molt de moda en aquella època. Desapareixen els corsés i podem veure per fi a l'armari femení la falda-pantaló.

Açí us deixe una petita galería d'imatges, per a que, us feu una idea de com era la moda al modernisme:



                                           tratje núvia



                                                        tratje núvia











Vídeo explicatiu que ens mostra la societat del segle XIX, principis del XX i que crec que us pot interessar:


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per participar en aquesta pàgina!